niedziela, 14 kwietnia 2013

Wspólny tort :D

Urodzinowy tort mój i P.
Tadaaam:D Chwaliłam się wczoraj, że upiekłam tort. Tak się złożyło, że moja przyjaciółka obchodziła urodzinki wczoraj, a ja dzisiaj. Spędziłyśmy razem pół nocy, oglądałyśmy film, rozmawiałyśmy, jadłyśmy, piłyśmy - czyli tak jak powinno obchodzić się urodziny, z tym... ze byłyśmy same :P Dwie jubilatki i jeden tort... yeah! Wygląda trochę lepiej niż moje muffinki więc się nim pochwalę, a co! Nie wygląda co prawda tak wspaniale jak torty mojej koleżanki Ani jednak myślę, że nie odstraszają jak moje nieudane ciastka :D  Przepisu nie podam bo torcik robiony był na zasadzie: tu się sypnie, tu coś doda i właściwie to nie pamiętam co, kiedy  i w jakiej ilości dodałam. Mogę jedynie zdradzić, że zamiast typowej masy był przełożony bitą śmietaną z ananasami. Pomimo swej kaloryczności w smaku był lekki i nie za słodki więc jedząc go, nie miało się odczucia, że je się bombę kaloryczną, którą w istocie był! Trudno, w taki dzień (a właściwie dwa dni) nie powinnyśmy sobie odmawiać tego, co dobre.
Moje Wedlowskie Serduszko :D
Dzisiaj odwiedziła mnie siostra i po raz drugi otrzymałam tęczowy parasol. Pierwszy zgubiłam. Pomijam już fakt, że kilka razy zostawiłam go w busie, autobusie i innych środkach transportu. Trzy razy do mnie wrócił, jednak.... Pewnego cudownego i niezwykle deszczowego dnia pozostawiłam swój jeszcze bardziej cudowny parasol w szatni na uczelni i... jak się później w domu okazało, wróciłam z jakimś cudzym, również kolorowym, ale nie swoim! No cóż. Tym razem bladego pojęcia nie mam gdzie go posiałam, więc na urodziny zażyczyłam sobie taki sam. Ten przynajmniej nie jest zepsuty i budzi ten sam optymizm. W szare i deszczowe dni, aż brakuje kolorów. W pracy jestem słońcem, to na spacerze mogę być tęczą :D I... dostałam wedlowskie serduszko! Niejednokrotnie marzyłam o tym, by takie dostać i... dostałam! Marzenia się spełniają :))

8 komentarzy:

  1. Cudowny torcik! zazdroszczę talentu :) ja niestety potrafię zrobić tylko gotowe babeczki z proszku :D Serduszko równie wspaniałe i praktyczne! ja swojego czasu trzymałam w nim wszystkie moje pierścionki, łancuszki itp ;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! wytrwalości w pracy i satysfakcji! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Przydałaby mi się satysfakcja z czegokolwiek! :D
      Ja już właściwie przestałam wierzyć w to, że kiedykolwiek takie serduszko dostanę bo obecnie nie mam od kogo:P A tu... siostra zrobiła mi niespodziankę:D
      Pozdrawiam! :))

      Usuń
  2. Ja powiem tylko tyle... Mniam :)
    No i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D No.... Stwierdzili, ze dobry wiec.... Zdaje sie na reszte jedzacych :p

      Usuń
  3. Tort wygląda nader profesjonalnie:) Najlepsze życzenia urodzinowe!/pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, to tylko pozory :D Dziękuję za życzenia i również pozdrawiam :)) P.S. Chyba jesteśmy z jednego rocznika :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadrobilam zaległości na wykładzie z genetyki, na który zostałam zmuszona pójść. Przynajmniej nie zmarnowałam cennych godzin dzięki Tobie :D
    Piękny tort! Strasznie mi się podoba i muszę powiedzieć, że po muffinkach to olbrzymi postęp xD.
    No i stooooo laaaaaat stooooo laaaaaat! Niech żyje, żyje nam! Spełnienia wszystkich Twoich marzeń, powodzenia w planach, niech wszystko się nareszcie pouklada :**! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, tak nie lubisz genetyki?:D
      Ja lubię piec wbrew pozorom:P A jeśli chodzi o muffinki to.... hm... ja się jeszcze wyrobię:D
      Dziękuję za życzenia:D Tak... przydałoby się tego ogólnego poukładania :))

      Usuń