poniedziałek, 17 czerwca 2013

Laleczka nr 2 :)

... a właściwie numer jeden, bo uszyta była przed tą, którą wstawiłam poprzednio :) Różnią się trochę między sobą. Szyjąc tą drugą wiedziałam już mniej więcej co można zmienić by wyglądały nieco inaczej, a o to mi chodzi by każda była inna, oryginalna i miała 'to coś' :) Ta laleczka była uszyta bardzo spontanicznie na Gwiazdkę dla córeczki mojej kuzynki - Milenki :)

Zdjęcie wykonane jeszcze przed wyszyciem buźki :) Mam taki zwyczaj, że to co wydaje mi się najtrudniejsze zostawiam na koniec. Zazwyczaj robię to w osobny dzień, by mieć siłę i po prostu nie zepsuć efektu.Swoją drogą laleczka miała nie skończoną jeszcze spódniczkę ;)


Tutaj panienka ma już oczka i delikatny uśmiech :) W przeciwieństwie do poprzedniej nie ma bucików, ale za to ma elegancką białą bluzeczkę, zapinaną z tyłu na guziczek, (dokończoną już )aksamitną spódniczkę i oczywiście sweterek zrobiony na drutach :P Niestety z braku czasu nie zrobiłam żadnych  zdjęć ubranek :)

A na zakończenie takie oto zdjęcie:D Tak się składa, że panienki się spotkały! :D

Pozdrawiam serdecznie :))

4 komentarze:

  1. Piękne Ci wychodzą :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować:D Powinnam ją już dawno wstawić na bloga... Gdzieś tak w styczniu, bo taki był plan ;P

      Usuń
  2. Obie są cudowne! :) podziwiam za talent ! :) nie zaniechaj go i działaj dalej! :)

    Pozdrawiaaam i p.s sesja zdana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działam, działam:D Może coś jeszcze z-działam:D

      Gratulacje!!!! :D Oby tak dalej :))
      Pozdrawiam również!

      Usuń