piątek, 31 maja 2013

Pasażerka na gapę :D

Przedstawiam Wam samotnie podróżująca laleczkę :D Wyjechała dzisiaj z mojego miasta i pojechała do Krakowa z panią konduktorką, która zgodziła się przekazać ją w odpowiednie łapki. Laleczka jest moim małym dziełem. Szycie przypomina mi dzieciństwo, gdyż mnie i moją siostrę zawsze najbardziej cieszyło to, co same zrobiłyśmy, uszyłyśmy... narysowałyśmy, prawda?! 
Laleczka w całości wykonana jest ręcznie i ma ma ok 35 cm. Jak widać na poniższych zdjęciach w ruch poszła igła, nitka, druty oraz szydełko. Praca była wyjątkowo misterna i żmudna gdyż, zepsuła mi się maszyna i nie mogłam się nią wspomóc chociażby przy przyszywaniu do sukieneczki tej uroczej białej falbanki. Przyzwyczaiłam się już, że zawsze mam pod górkę! Czas naglił, a ja byłam w totalnej rozsypce! Laleczka została zrobiona dla pewnej małej dziewczynki, która z racji na swój wiek na razie się nią bawić nie będzie, ale może kiedyś? Mam nadzieję, że jej się w przyszłości spodoba :)








Mam oczywiście więcej zdjęć, ale chyba nie ma sensu ich wstawiać :)

P.S. Przepraszam za kiepską jakość zdjęć. Po pierwsze robione były aparatem z telefonu, a po drugie była prawie 1:00. Środek nocy, a ja codziennie wstaję o 4:00 :)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Madziu...jest przepiękna!!! naprwade bomba! Nie wiedziałam że Ty masz aż tak wielki talent do szycia takich cudeniek xD To byłby fajny pomysł na prezent dla przyszłej mamy na baby shower:D Cudo :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D Cieszę się, że ktoś docenia moje talenty z dzieciństwa:D Baby shower... to chyba najwcześniej u Justysi xD :D

      Usuń
  2. Anonimowy22:30

    super wyszla:-) szkoda ze nie widzialam jej w calosci na zywo:-) no to teraz czekam az mi uszyjesz:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A naprawisz mi maszynę? :D Wtedy Ci uszyję <3

      Usuń
  3. Jakie piękne! Też się uwielbiam bawić takimi cudeńkami, szkoda, że teraz nie mam czasu. Nadrobię w wakacje, pomaluje, poszyję, poszydełkuje i takie tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy coś wspólnego :D Nie tylko "M." :D haha :D :)))

      Usuń