sobota, 5 stycznia 2013

Studenckie dzieła sztuki



Wzięło mnie na wspominki. Przeglądałam sobie stare zdjęcia ze studiów i oto co znalazłam. Dwa zdjęcia, które udało mi się zrobić w dzień rozdawania dyplomów. Radosna twórczość studentów jest nieograniczona! Na samą myśl o niektórych człowiekowi robi się wesoło i nie chodzi mi tylko o studentów ale i wykładowców. Chyba nigdy nie zapomnę tego, co powiedział mi dziekan w trakcie wręczania mi dyplomu. Zapamiętał mnie sobie, co mnie szczególnie nie dziwi. Niejednokrotnie usłyszałam wprost, że ponoć zapadam w pamięć :P 

Oto sławne dzieła pewnych Gallów Anonimów:



Było ich znacznie więcej w ławce powyżej. Oczywiście ilość jakże wspaniałych ‘drzeworytów’ wzrastała wprost proporcjonalnie do odległości danej ławki od tablicy. Dlatego też najwięcej było ich na samej górze. Nigdy nie wpadłam jednak na ten geniusz by je jakoś szczególnie u.... upamiętnić? (nie jestem pewna, czy chodziło mi o to słowo) Zatem będą je znali tylko studenci z mojej uczelni :D

5 komentarzy:

  1. U mnie na uczelni buka też była modna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buka jest chyba wszędzie modna :p A ja jestem wyjątkiem i.... Nie przepadam za Muminkami:p Lubię tylko Małą Mi i Bukę... No i Bobka :D

      Usuń
  2. Bobek jest mojego autorstwa:D - byla cała dolina i chyba mam ją gdzies na zdjęciu...musze poszukac xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpowszechniam świadomości o Twoim talencie :D

      Usuń
    2. hahaha :D:D dobre Madzinku...dobre:D

      Usuń